Gyakran ismételt kérdések

1. AZ ÁRUK KIVÁLASZTÁSA

Nem tudom, hogyan válasszam ki a terméket, tudna tanácsot adni?

Igen, természetesen. Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, a chaten keresztül vagy e-mailben a következő címen Info@revgear.hu

2. VÁSÁRLÁS

Hogyan rendelhetek?

A legegyszerűbben www.senteso.hu webáruházunkon keresztül rendelheti meg az árut. Telefonon is tudunk rendeléseket fogadni. 

3. KELL-E REGISZTRÁLNOM AZ ELSŐ VÁSÁRLÁSOMHOZ?

Nem. Regisztráció nélkül is vásárolhat.

4.PLATBA

Hogyan fizethetek az árucikkekért az e-shopban?

Az online rendelés során közvetlenül hitelkártyával fizethet a ComGate, a Paypal, a banki átutalás vagy az utánvétes fizetés segítségével.

Hogyan lehet beváltani a kedvezményes kódot?

Ha van egy kedvezménykódja, amit alkalmazni szeretne, írja be a kedvezménykód mezőbe. A kedvezmény azonnal beleíródik a végső árba. Ha problémája van a kedvezménykód alkalmazásával, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, szívesen segítünk.

5. ÁRUK SZÁLLÍTÁSA

Mennyi idővel a megrendelés utánküldi el nekem a terméket?

Ha a megrendelt áru raktáron van, a csomagot általában a megrendelést követő következő munkanapon elküldjük;

Mi történik, ha a futár nem ér el engem otthon?

A PPL a csomagot a depóban tárolja, és Ön SMS-ben kap értesítést arról, hogy a csomagot mikor fogják újra kézbesíteni.  A DPD másnap újra kézbesíti a csomagot, és SMS-ben vagy e-mailben tájékoztatja Önt. A Cseh Posta értesítést hagy Önnek a csomag sikertelen kézbesítéséről, és a csomagot a postahivatalban helyezi el..

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költséget a csomag súlya és mérete határozza meg, és az Ön által választott fuvarozótól, valamint a fizetési módtól függően változik.

Mi történik, ha a csomag megsérül?

Ne fogadjon el árut a szállítási szolgáltatástól! Ha ez történik, ne aggódjon, hanem azonnal lépjen kapcsolatba velünk telefonon vagy e-mailben. Szükségünk lesz fényképekre a sérült csomagról Öntől. 

6. VISSZÁRU ÉS REKLAMÁCIÓK

Hogyan küldhetem vissza az árut?

Az árut a törvény értelmében a vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldheti. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a terméket nem szabad használni (csak otthon kipróbálni, edzőruha stb. nélkül), és eredeti csomagolásban, minden tartozékkal együtt kell visszaküldeni. Semmilyen módon nem lehet sérült, és a szállítási költség az Ön költségére történik. A terméket a törvény szerint a vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldheti. A visszaküldési űrlap letölthető HOL.

Hogyan igényelhetem az árut?

Az árut a jótállási időn belül a webáruház címére történő elküldéssel lehet reklamálni. A reklamációs eljárást a általános szerződési feltételek tartalmazzák. A reklamációra a hatályos Polgári Törvénykönyv és a fogyasztóvédelmi törvény az irányadó. A reklamációs űrlap letölthető HOL.