A szerződéstől való elállás - az áru visszaküldése vagy cseréje

Milyen információkat talál itt:

Visszaküldés vagy csere.

A visszaküldött áru árának visszatérítése.

Ha nem lehetséges az adásvételi szerződéstől való elállás.

Visszaküldés a postával.

Visszaküldési cím.

Hogyan lehet visszaküldeni vagy kicserélni az árut?

Ha az adásvételi szerződés megkötésére távközlés útján (webáruházban) kerül sor, a vevőnek a Polgári Törvénykönyv 1829. § (1) bekezdése értelmében az áru átvételétől számított 14 napon belül joga van indoklás nélkül elállni a szerződéstől.

Az árut sérülésmentes állapotban kell visszaküldeni, használatra utaló jelek nélkül, beleértve a címkéket és a címkéket is.

Ha egy megvásárolt terméket szeretne visszaküldeni, vagy ha a méretet, súlyt szeretné megváltoztatni, vagy a terméket teljesen másra szeretné cserélni, kérjük, töltse ki ezt az űrlapot, amely letölthető és kinyomtatható, és csatolja a visszaküldött áruhoz.

Nem kell aggódnia a hosszadalmas folyamat miatt. A visszaküldési határidő a kézhezvételtől számított 14 nap, így bőven van ideje átgondolni a dolgokat és előkészíteni a terméket a hozzánk való visszaküldésre.


A visszaküldés kifizetése

A visszaküldött áru (az adásvételi szerződéstől való elállás) eladónak történő átadásakor a vevőnek elküldik az áruért fizetett árnak megfelelő összeget. A visszaküldés szállítási költségei a vevőt terhelik.

Abban az esetben, ha a megrendelésből csak a tételek egy részét küldi vissza, az összeget a számlán feltüntetett és a visszaküldött áruhoz kapcsolódó mennyiségi és hűségkedvezmény vagy egyéb kedvezmények alapján újra kiszámítjuk .

Ha a vásárló INGYENES SZÁLLÍTÁST alkalmazott a megrendelésben, és a megrendelés egy részének visszaküldésekor a megrendelés fennmaradó része nem éri el az INGYENES SZÁLLÍTÁS összegét a kiválasztott fuvarozónál, a visszatérítés a következő leszaz ügyfél által a megrendelésben kiválasztott szállítási díj összege levonásra kerül, ahogyan az akkor történne, ha az ügyfél nem rendelne az INGYENES SZÁLLÍTÁS igénybevételéhez szükséges összeg felett.


Kérjük, NE küldje vissza a visszaküldendő árut SZÁLLÍTÁSRA. Ezt nem fogadjuk el.

A visszatérítés a fenti számlára történő banki átutalással történik.


A vevő nem jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, ha az alábbi feltételek közül egy vagy több teljesül:

  • az áruk eredeti címkék, címkék nélkül vannak
  • az áru használt
  • az árukat értékcsökkentik
  • az áruk vagy tartozékok egy része megsérült vagy hiányzik
  • a szájvédőt higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni vagy kicserélni.

Visszaküldés Packeta-lel

Ez a legolcsóbb és legegyszerűbb módja a szállításnak.

Próbálja ki a Mailroom szolgáltatást : visszaküldés

 

Ha téves kódot jelentenek, a feladó felelős a kárért.

Csere vagy visszaküldés esetén csak 3EUR küldhet visszaküldést.

Csak jöjjön el a Zásilkovna egyik fiókjába, és mondja be az egyedi kódunkat: 96399346.

A fiók kezelője kinyomtatja és felragasztja a címkét a visszaküldési címünkkel.

A kirendeltségen történő benyújtásért nem kell fizetni, de a szolgáltatáspostaitértivevényes kézbesítésért 3 EUR -t kell fizetni , amelyet a webáruházunk a vásárlóra terhel.

A fiókok aktuális listáját itt találja.


Visszaküldési cím: 

Kérjük az ügyfeleket, hogy az árukat cserére/visszavételre/panaszra a következő címre küldjék:

ROK corp s.r.o.

Lipůvka 350

679 22 Lipůvka

CZECHIA